1. Úvodné ustanovenia

Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú právne vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim uzatvorené prostredníctvom internetového obchodu (ďalej len „e-shop“) prevádzkovaného na webovej stránke [vložiť URL e-shopu].

Predávajúci:

Obchodné meno: [Názov firmy]

Sídlo: [Adresa sídla]

IČO: [IČO]

DIČ / IČ DPH: [Ak je]

Zapísaný v: [Obchodný register/živnostenský register]

Kontaktný e-mail: [e-mail]

Telefón: [telefónne číslo]

Kupujúcim je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá uskutoční objednávku tovaru prostredníctvom e-shopu.

2. Objednávka a uzatvorenie zmluvy

• Objednávka vzniká na základe jej potvrdenia kupujúcim v objednávkovom procese.

• K uzatvoreniu kúpnej zmluvy dochádza momentom prijatia potvrdenia objednávky predávajúcim prostredníctvom e-mailu.

• Predávajúci si vyhradzuje právo odmietnuť objednávku v odôvodnených prípadoch (napr. vypredaný tovar, podozrenie zo zneužitia údajov).

3. Ceny a platobné podmienky

• Všetky ceny sú uvedené vrátane DPH (ak je platcom).

• Kupujúci môže za tovar zaplatiť jedným z nasledovných spôsobov:

• Platba na dobierku

• Online platba kartou

• Bankovým prevodom

• Platba cez platobnú bránu (napr. Stripe, GoPay)

• Faktúra je zasielaná elektronicky po odoslaní objednávky.

4. Dodacie podmienky

• Tovar je zasielaný prostredníctvom kuriérskej spoločnosti alebo Slovenskej pošty na adresu zadanú kupujúcim.

• Štandardná dodacia lehota je 2 – 5 pracovných dní, ak nie je uvedené inak.

• Kupujúci je povinný skontrolovať zásielku pri prevzatí a v prípade poškodenia bezodkladne kontaktovať prepravcu aj predávajúceho.

5. Odstúpenie od zmluvy

• Kupujúci – spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru bez udania dôvodu.

• V prípade odstúpenia je kupujúci povinný zaslať tovar späť nepoškodený, v pôvodnom stave.

• Po prijatí vráteného tovaru predávajúci vráti kupujúcemu zaplatenú sumu do 14 dní.

6. Reklamácie a záruka

• Záručná doba je 24 mesiacov, pokiaľ nie je pri produkte uvedené inak.

• Reklamácie je potrebné uplatniť písomne na e-mailovú adresu alebo poštou s popisom vady a číslom objednávky.

• Predávajúci sa zaväzuje vybaviť reklamáciu do 30 dní od jej prijatia.

7. Ochrana osobných údajov

• Predávajúci spracúva osobné údaje kupujúceho v súlade s platnými právnymi predpismi, najmä GDPR a Zákonom o ochrane osobných údajov č. 18/2018 Z. z.

• Podrobnosti o spracovaní osobných údajov sú uvedené v samostatnom dokumente Zásady ochrany osobných údajov.

8. Alternatívne riešenie sporov

• Kupujúci má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu v prípade, že nie je spokojný so spôsobom vybavenia reklamácie alebo má iný spor.

• Ak predávajúci na žiadosť neodpovie alebo ju zamietne, kupujúci môže podať návrh na alternatívne riešenie sporu prostredníctvom Slovenskej obchodnej inšpekcie (www.soi.sk).

9. Záverečné ustanovenia

• Predávajúci si vyhradzuje právo meniť tieto VOP.

• Zmeny VOP nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia.

• Na právne vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim sa vzťahujú právne predpisy Slovenskej republiky.